Skip to main content

DE AANPAK VOOR EEN EFFICIENTE SAMENWERKING
SYSTEEMBELEVERING DOOR PCH

Bij de inkoop ligt de winst. Deze oude koopmanswet heeft niets aan actualiteit verloren. Zogenaamde C-delen zijn voor ca. 80% verantwoordelijk voor de inkoopkosten, de waarde van deze C-delen zijn met ca. 10% onevenredig gering. Een goederenbestelling en de afwikkeling daavan duurt tussen 30 en 200 minuten, de totale doorlooptijd bedraagt niet zelden tot 10 dagen !

PCH systeem levering betekent prestatieverhoging en kostenbesparing

 

    • Geoptimaliseert bestelproces
    • Optimalisatie / daling van de voorraden en assortimenten
    • Korte levertijden en continuiteit
    • Een standaard assortiment
    • Hoge kwaliteitsnorm door middel van selectie en definitie
    • Transparantie van de fabrikant naar de gebruiker
    • Hoge transparantie van de bestellingen
    • Kostenbesparing

Onze technische know-how, inkoop know-how, kennis van de markt en diverse fabrikant contacten garanderen voor u de juiste producten voor de juiste prijs.

Wij bieden leveranciersonafhankelijke gebruikersadvies door onze adviseurs op basis van uw individuele wensen, wettelijke eisen en richtlijnen.

In het centrale magazijn nemen we de opslag en het beheer van uw artikelen over. Wij leveren deze naar behoefte binnen 24 uur in Duitsland, en in Europa binnen 2 tot 4 dagen.

Onze logistiek komt zijn beloftes na – overtuig uzelf. 99% is niet genoeg: ons team van specialisten helpt ook als zelfs een hoge standaard niet meer toereikend is en speciale probleem- en productoplossingen nodig zijn.

Meer informatie over de landelijke diensten van onze gespecialiseerde teams

We maken korte metten met uw inkoopkosten

Zeer grote potentiële besparingen op inkoop zitten in de volledige elektronische verwerking van inkoopprocessen.

Lees verder om meer over de mogelijkheden van een brede informatie-uitwisseling met PCH voor volledig elektronische afhandeling van bedrijfsprocessen te leren.

We zijn in staat om hedendaagse processen en formats te vertegenwoordigen

De locale gebruiker moet in staat zijn om snel en informatief de juiste artikelen te kiezen.

Vooral bij veiligheidsartikelen is het belangrijk dat alleen goedgekeurde en geteste producten kunnen worden besteld.

Met een standaard catalogus garandeerd u dat.

PCH biedt op maat gemaakte inkoop oplossingen om uw inkoopmanagement sneller, goedkoper en transparanter te maken.

Een speciale rol speelt hierbij de kwaliteit van de producten – u profiteert van onze jarenlange ervaring.

Laptop PCH

Inkoopproces via B2B – Platvorm

Voor een inkoopproces via diverse B2B – Platvorms (Hubwoo, Heiler, Wallmedien, Simple System, IBX, etc.) ontvangt u van ons uw klantspecifieke artikelgegevens met de afgesproken prijzen en indien gewenst uw eigen artikelnummers.

U werkt met uw eigen e-Procurement oplossing?

Bijv. In BMEcat formaat ontvangt u van ons uw eigen voorbereide artikelen met de afgesproken prijzen met uw eigen nummers voor uw eigen bestelplatvorm.

Uw Online winkel bij PCH

Via onze Online-shop bestelt u snel, eenvoudig en comfortabel: u ziet alleen maar de door u vastgestelde artikelen in uw webshop bij ons.

Indien gewenst en voor een maximale efficiëntie kunnen uw orders meteen in uw administratie verwerkt worden. Dit kan bijvorbeeld via een gestandaardiseerde OCI-interface of OpenTrans

U krijgt de beschikking over uw individuele toegang per afdeling/medewerker. Kostenbeheer, toekenen van machtigingen en budgetten zorgen voor duideiljkheid en effectieve inkoop.

Logos hubwoo heiler wallmedien ibx psg

Onze EDI Business-Connector biedt haast oneindig veel mogelijkheden op het gebied van data-uitwisseling: het maakt een flexibele verbinding mogelijk van documenten aan/uit uw administratie.

ConnectPro is geschikt voor elke branche, flexibel, net als Connector, maar is ook als Converter ( bijvoorbeeld EDIFACT naar XML ) in de meest mogeljke scenario’s inzetbaar.

De mogelijkheden hierin zijn bijna onbegrensd. Informatie van de dagelijkse processen ( bestellingen, pakbonnen, facturen, etc ) kunen automatisch verwerkt worden, uitgewisseld worden en in uw admininstratie geïmporteerd/geëxporteerd worden.

      • Korte doorlooptijd bij bestellingen
      • Geen opslagkosten
      • Vereenvoudigd bestelproces
      • Minder goederenontvangsten
      • Minder rekeningen, boekingen en overschrijvingen
      • Meer transparantie van de orders en van de kosten van fabrikanten tot aan gebruiker
      • Hoher, definierter und gleichbleibender Sicherheitsstandard durch festgeschriebene Produkte von Markenherstellern
      • Decentrale processen kunnen centraal strategisch worden ingericht
      • Uniformiteit / Corporate Identity
      • Naleving van Arbo-wetgeving

Of wilt u een vrijblijvende gesprek ?

Wij kijken uit naar uw aanvraag !

Telefoon: 0031 (0)416 53 20 42
Telefax: 0031 (0)416 53 20 44

Stuur een Email naar: service@pch-24.nl